time kasih bintang2 followers sya...

Sunday, February 27, 2011

aku masih cinta...

 Dah lama putus..buat ape aku nak kenangkan dia..
Ramai yg kate,,cari lain jela..ramai lagi boleh gantikannya...

Tapi nak buat macam mana..aku dah cuba..da cube sedaya upaya.

Namun hati aku tak boleh tipu..yg aku mahu tetap dia.

Dulu time susah sama2 ngan dia..dia banyak tolong aku..

Tapi skang...aku dah berjaya..nape dia pulak lari tinggal aku..

Ape salah aku????????...

Bukan harapan tapi rayuan..aku betul mahu dia pulang..
Hidup aku benar2  musnah sekarang..

Masa depan yg aku cari umpama mimpi ngeri yang datang..

Banyak sudah kenangan indah kita yg takkan terulang.

Takkkan kau nak biar ia melayang2x..

Hidup aku kini dah tak macam orang..

Yang asek hidup dalam bayang2x..

Kalau kau buka satu lagi peluang...

Aku janji aku tak kan ulang...

Kesilapan lalu..akan aku simpan..
SUMPAH!!!..cintaku  hanya untuk dia seorang..


Aku ingin kau tahu...pintu hatiku masih menunggu hadirmu..

 Kalau betul tak ada lagi aku dalam hati dia..
Semoga dia bahagia dengan insan pilihannya..aminn..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...