time kasih bintang2 followers sya...

Sunday, March 13, 2011

Meh Nak Ajar Wat Inner Tudung . . .

Klw beli kat kedai msti dalam 5 rggt atau ke atas..tambah kos penghantaran ag..kompem..dalam 7 atau 8 rggt kan . .
Sy sangat suke pakai inner , Melihat situasi ini membuatkan saya tergerak hati untuk cuba buat sendiri..hihii . . . so,, selepas melihat kepada inner yang telah sy beli tu,,,sy pun mencuba untuk membuatnya  . . . J . .  YEA!!!!.eksperiman sy berjaya . . 

Boleh katakan semua inner tudung sy, sy buat sendiri..Kalau da tgk satu contoh inner cotton,, mst kamu semua tahu nak buatnya camne . . .  hihii . . . kalau untuk kain pulak msti kamu semua tatao nak cr kain cotton kat mana kan . . . untuk saya, saya akan guna tshirt lama yang saya dah ta muat nak pakai tu . . potong mengikut saiz yg diinginkan dan jahit . . . done . . . kamu sudah bole pakai inner itu . . .

kini saya dah ada banyak inner sendiri . . . .  mengikut cita rasa dan kesesuaian kepala saya dan warna yang sy mahu, dan yg plg penting sy dapat jimat duit sy . . . J   hihi . . .

n semua inner sya boleh dikatakan saya dah kerat camni untuk menjadikkannya cantik untuk saya pakai dan tidak nampak bulat atau melekat pada muka sayaJ


p/s: Mungkin susah sy nak ajar kat sini..tapi kalau jumpa saya depan2 just tnya k . . . klw ta berminat ta perlula bertanya :P . . . . 

2 comments:

  1. salam..macam mana nak buat inner tudung sendiri tu? teringin nak tahu..saya dok oversea, nak cari inner tu memang confirm la takde kann..hehe..tq sebab share! -idaman0805@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. buatlah tutorial cr jahit inner...plezzz

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...