time kasih bintang2 followers sya...

Friday, April 15, 2011

If i WeRe BoY ( I aM . . . yOurS )

If i were a boy
Walaupun hanya untuk sehari
Akan ku khabarkan kepada semua lelaki apa yang sebenarnya diinginkan oleh seorang wanita.
If i were a boy

Berjanji menjadi yang terbaik dalam hidupnya, kerana ku tahu hatinya hanya inginkan yang terbaik.


Mendengar isi hatinya, kerana ku tahu terlalu banyak yng ingin disampaikan olehnya.

Memahami isi hatinya, kerana ku tahu bagaimana isi hatinya.



Membahagiakannya walau hanya dengan senyuman, kerana sebuah senyuman sudah mampu membahagiakan hari-harinya.

Tidak aku lakukan kesilapan kerana ku tahu kesilapan hanya membuatkan seribu keraguan dalam hidupnya.


Memberi sokongan sepenuhnya, kerana ku tahu sokongan dari akulah yang sangat diinginkan olenhnya.

Aku tidak akan curang, keranaku tahu curang itu penyakit paling bahaya bagi dirinya.

Tidak ku hebahkan seribu janji manis,  kerana ku tahu amat terluka hati itu jika janji hanya tinggal janji.
Akan  melayannya bagai seorang puteri kerana kau tahu wanita hanya inginkan perhatian dan dikasihi.

Mendengar dan memberinya masa untuk menangis kerana ku tahu wanita menangis untuk menghilangkan sedihnya. Dan tidak ku cipta tangisannya atas kesalahan ku.

Akanku berikan yang terbaik, selagi aku mampu kerana ku tahu wanita itu hanya inginkan yang terbaik dengan apa yang aku mampu.

Lelaki: aku hanya ingin kau tahu, hanya itu yang aku mahu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...