time kasih bintang2 followers sya...

Friday, October 15, 2010

kehidupan terindah..

andai kita kaya,,,kita mesti ketawa
andai kita jelita mesti kita gembira
andai semua yang ada telah jadi milik kita
tetapi cukuplah sekadar kita bersyukur dengan apa yang kita punya...
ia sudah mampu untuk buat kita bahagia.
 kelebihan hidup aku..aku dikelilingi oleh orang yang sangat menyayangi diri aku..  mereka semua meyayangi diri aku walaupun aku hanya insan biasa yang xlari dari khilafnya.. Dan aku tahu jawapannya...kerana aku sanggup lakukan ape sahaja untuk menjaga hati dan perasaan mereka..terima kasih ya ALLAH,, KAU kurniakan hidup aku yang terindah. Mungkin ada yang lebih indah kehidupannya daripada aku..tapi cuma satu yang aku mahu kamu kamu tahu.. semua kehidupan di dunia adalah kehidupan yang terindah..tapi kita sebagai pelakon utama dalam kehidupan kita itu seharusnya menghargai kehidupan indah yang telah kita miliki... dan itulah erti kehidupan terindah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...